Volta a la Mariola Primavera 2025

Afegir (0)
TancarTo login click here

Ja tenim ací la programació de la Volta a la Mariola Primavera 2025!!

 

 

BANYERES DE MARIOLA

DATA: diumenge 9 de març

TÍTOL: Dones de Banyeres: el llegat de les seues veus

DESCRIPCIÓ:Descobreix la petjada femenina en la història de Banyeres de Mariola amb aquesta ruta cultural guiada. A través dels carrers i racons del poble, coneixerem la vida i el llegat de dones que, amb el seu talent, esforç i determinació, han deixat empremta en el nostre territori. Una experiència per reivindicar i visibilitzar les protagonistes que han marcat el passat i el present de Banyeres.

PUNT D’EIXIDA: Plaça Major

HORA: 11.00 hores

DURACIÓ: 2 hores

DIFICULTAT: Baixa


 

MURO

DATA: diumenge 16 de març

TÍTOL: Ruta Patrimoni Cultural Muro

DESCRIPCIÓ: Un passeig per la història i el patrimoni de Muro. Visitarem l’antic moll de l’estació, l’ermita de la Mare de Déu dels Desemparats, l’antiga almàssera, l’església, la plaça del Palau i el castell i museu fester

PUNT D’EIXIDA:  Moll de l’estació (Avinguda Gandia)

HORA: 11.00 hores

DURACIÓ: 1.30 -2.00 hores

DIFICULTAT: ruta urbana per a tots els públics


 

BOCAIRENT

DATA: diumenge 23 març 2025

TÍTOL:  Ruta Monumental

DESCRIPCIÓ:  Eixirem des de la Plaça de l’Ajuntament, a continuació ens endinsarem per visitar el Barri Medieval, on podrem descobrir part de la Ruta de les Fonts, els diferents atzucacs, el Pont de Darrere la Vila i visitar el Centre d’Interpretació de les Covetes dels Moros

Cal dur: aigua i calçat adequat.

PUNT D’EIXIDA: Plaça de l’Ajuntament

DIFICULTAT:  Baixa

HORA: 10.30 hores

DURACIÓ: 2h


AGULLENT

DATA: dissabte 5 d’abril de 2025

TÍTOL: L’Agullent de Sant Vicent Ferrer

DESCRIPCIÓ: No podem parlar d’Agullent sense nomenar a Sant Vicent Ferrer, patró del municipi, dedicatari de les Festes de Moros i Cristians i les Festes del Miracle. Per això mateix, en aquesta ruta recorrerem els carrers i els edificis més importants d’Agullent descobrint qui era Sant Vicent Ferrer i el perquè de la seua devoció a la localitat.

PUNT D’EIXIDA: Plaça Major

HORA: 11:00 hores

DURACIÓ: 1,30 hores

DIFICULTAT: baixa


ALFAFARA

DATA: diumenge 6 d’abril

TÍTOL: El Pantanet, Molí Rupestre i Necròpoli

DESCRIPCIÓ: Ruta amb poc desnivell i camins en bon estat. A l’inici del barranc del Pantanet, quan hi ha aigua, veurem una cascada. Després, dins del barranc, trobem el Molí Rupestre i, per últim la Necròpoli del Mas del Pou, tot amb el teló de fons de la Serra Mariola.

PUNT D’EIXIDA: Porta de l’Ajuntament

HORA: 9.00 h.

DURACIÓ: 2.30 h

DISTÀNCIA: 4.78 km.

DIFICULTAT: Baixa